Visoka francuska moda na francuskim tockovima

Delatnost: međunarodni prevoz konfekcije i druge robe. Klijenti: francuske modne kuće, tekstilna preduzeća u Srbiji, prevoz generalnih i tereta u rashladnom režimu. Flota: 9 Renault Trucks vozila – 3 tegljača (2 T serije, 1 Magnum), 6 furgona (3 Midluma, 1 D serije, 2 Maestra).

Transport Mršević

Novembarska subota. Redak prizor na parkingu kompanije Transport Mršević: „na gomili“ čak tri vozila. Da drugi novembarski vikend, zbog državnog praznika nije „produžen“, ceo vozni park bi najverovatnije bio negde u Evropi ili na utovaru u Srbiji. Porodična kompanija iz Niša je, naime, među srećnicima u transportnoj branši koji nemaju problema s uposlenošću kapaciteta. Naprotiv, često angažuju i vozila proverenih partnera, jer klijent nikada ne sme da se izneveri. Striktnim poštovanjem rokova, izuzetno pouzdanom flotom (koju već duže vreme čine samo Renault Trucks vozila), velikom odgovornošću svih dvanaestoro zaposlenih i posebnom pažnjom koja se poklanja bezbednosti vrednog tereta, niška kompanija je stekla renome vodećeg srpskog prevoznika „viseće“ konfekcije i drugog šivenog tekstila. „Naši klijenti su gotovo sve francuske kompanije koje odevne predmete za svoje ili potrebe uglednih francuskih i svetskih brendova kroje i šiju u nekoliko konfekcijskih pogona u Srbiji. Na tim poslovima kod nas su angažovane neke bivše tekstilne fabrike koje su promenile vlasnike ali ne i delatnost, ali i novi pogoni specijalizovani da, od uvoznih materijala i po uzorcima najpoznatijih francuskih i svetskih modnih kreatora, sašiju odevne predmete vrhunskog dizajna i izuzetnog kvaliteta“, kaže vlasnik kompanije Transport Mršević, 28-godišnji inženjer zaštite na radu, Strahinja Mršević.

VRHUNSKA MODA ZAHTEVA POUZDAN PREVOZ

„S ponosom ističem da uživamo izuzetno poverenje naših klijenata, koje brižljivo čuvamo i unapređujemo punih 13 godina, koliko i postoji Transport Mršević. Zapravo, rasli smo uporedo s korisnicima naših usluga, pa su sa mnogim od njih odnosi ne samo krajnje profesionalni, već i prijateljski. Zasluga za to pripada celom našem malom kolektivu, pre svih, osnivaču i direktoru, mom ocu, Draganu, ali i vozilima Renault Trucks, koji su godinama naš najpouzdaniji ‘saradnik’ na specifičnom, vrlo odgovornom poslu. Takve, ali i sve ostale transportne zadatke vrlo pouzdano obavlja naša Renault Trucks flota, uključujući i Magnum iz 2013-te, koji je prvi stigao u kompaniju. Bio je star nepune dve godine, kupili smo ga sa oko 200.000 km, a do danas je, bez ikakvih ozbiljnijih intervencija prevalio još 500.000 km. On je bio ulaznica i ostalim Renault Trucks modelima. Potom smo kupili još tri polovna Midluma, a od pre tri godine u flotu su nam stigla samo nova vozila – dva Mastera, jedan kamion D serije i dva tegljača iz T serije. Svima smo više nego zadovoljni – u svakom pogledu: potrošnjom, pouzdanošću, komforom“, ističe Strahinja Mršević.

NAJOPREMLJENIJI U SRBIJI

Kabina kamiona

Pri kupovini svih vozila odlučujuća je bila reč osnivača i direktora kompanije, 55-godišnjeg Dragana Mrševića, koji je iza upravljača proveo skoro 37 godina, stekavši izuzetno iskustvo na putevima Evrope, Turske, Irana, Iraka, Sirije… Po njegovoj specifikaciji je „složen“ i najnoviji tegljač T520 sa High, najvišom kabinom, koji je u Niš stigao pre nekoliko meseci.Trenutno je najopremljenije vozilo iz te familije u Srbiji, jer je u njega ugrađeno sve što Renault Trucks ima na popisu opreme za ovaj model – od parkirnog klima-uređaja, navigacije, ritardera… do rotirajućeg suvozačkog sedišta. Gospodin Dragan se postarao da komfor učini jos višim a vozilo izuzetnim pa su u kabini još i mikrotalasna pećnica, konverter napona velike snage 12/220V i televizijski prijemnik, koji, sa specijalnom antenom, omogućava prijem više stotina kanala u celoj Evropi! „U kamionskoj kabini sam proveo dve trećine života i odlično znam od kolikog je značaja da se vozač u njoj zaista oseća kao u drugoj kući. Zato u opremanju nema kompromisa i štednje, a tako je bilo i pre tri godine pri kupovini tegljača T480, koji je do sada besprekorno ‘okrenuo’ 340.000 km“, kaže Dragan Mršević.

Dragan Mršević

Shodno ustaljenoj praksi, svakim novim kamionom u prvo vreme upravlja Dragan Mršević. „Pouzdano znam da se investicija u komfor višestruko vraća. Profit mogu da donesu samo odmorni i zadovoljni vozači.“

Podelite ovaj tekst: